Nieuw: freesservice bij totaal-leverancier ISCA

ISCA Nederland BV breidt al jaren hun producten en diensten uit en speelt hiermee in op de vraag uit de markt. In 2018 is begonnen met het leveren van MGBond aluminium composiet platen en hiermee hebben ze een top-kwaliteit product in handen. Het materiaal laat zich bijzonder goed frezen en klanten laten zich hier positief over uit. Door een uitbreiding van het magazijn en productieruimte kan nu ook de CNC machine ook gebruikt worden voor de productie van freesletters en logo’s voor klanten. Vanaf medio maart komt er op www.isca.nl een bestelmodule waar signmakers online materiaal, dikte en kleur van het plaatmateriaal kunnen kiezen, hun bestanden kunnen uploaden en direct hun prijzen kunnen zien. Een extra service voor wederverkopers die zelf niet de beschikking hebben over machines om dit soort teksten te frezen of een capaciteitsprobleem hebben. Mogelijkheden van de freesvormen worden op de Sign & Print Expo getoond.

Lasersnijmachine

Ook nieuw bij ISCA is de MasterLaser-Pro lasersnijmachine. Met deze veelzijdige machine kunnen reclamebedrijven displays, letters en logo’s snijden en graveren in bijna alle materialen. Het model AS1310 heeft een snijbreedte van 1300 mm en een vermogen van 150 Watt.

MGBond Architectural

Sinds kort kan ISCA Nederland ook MGBond met een houtnerfstructuur of een betonlook leveren. Mick Bos: “Duurzame aluminium composietplaten met een veredeld oppervlak. Er zijn inmiddels wel 40 verschillende prints beschikbaar. Krasbestendig en met 20 jaar garantie voor buiten. Je kunt het gebruiken als volledige wandbekleding. Ook toepasbaar in badkamers, keukens en dergelijke.” Naast de genoemde nieuwe producten wordt er ook uitgebreid aandacht besteed aan IKONOS print- en snijfolie, displays, Consystec bewegwijzering, Easy-Flex spandoeksystemen en lichtreclames. Daarnaast wordt aandacht besteed aan het feit dat ISCA Nederland per 1 februari voor reclamebedrijven de exclusieve leverancier van ElastiFix spanelastieken is geworden.

ISCA Nederland BV
De Wel 12a
3871 MV Hoevelaken
www.isca.nl
www.duxoled.nl

Standnummer: 286 ISCA Nederland B.V.

Ingezonden door: Isca Nederland BV | website: www.isca.nl

Overzicht alle persberichten