Nieuw: ISCA Tools professioneel gereedschap

ISCA Nederland BV introduceert op de Grafische Vakbeurs & Vakbeurs Sign op 10 t/m 12 maart 2015 ISCA Tools, speciaal voor de Sign maker. Speciaal op deze beurs introduceren wij:

Steinel heteluchtgereedschap is geschikt voor het appliceren van folies, car-wrapping, e.d. Ook reparatie, herstel- en laswerkzaamheden kunnen met deze professionele lijn worden uitgevoerd.

Irwin handgereedschap omvat o.a. lijmklemmen, schroevendraaiers, hamers, zaaggereedschap en boren voor hout en metaal.

Daarnaast is er een ruim assortiment opbergkasten, verstelbare werktafels, telescoopladders en compressoren in het pakket van ISCA Tools opgenomen. Tijdens de beurs kunt u kennis maken met een deel van het uitgebreide assortiment door middel van demonstraties en persoonlijk testen. De nieuwe gedrukte catalogus is zeker het meenemen waard. ISCA is er van overtuigd dat 'Tools' een logische uitbreiding van het assortiment reclame displays is en aansluit op de Sign & More gedachte. Bezoek onze stand zeker en profiteer van de diverse beurs-aanbiedingen.

ISCA Tools is een professionele partner voor gereedschap, werkplaats- en auto-inrichting. Een ruim assortiment eerste klas gereedschap tegen goede prijs is een van de speerpunten waarmee ISCA haar activiteiten uitbreidt en haar vleugels uitslaat naar andere branches dan alleen Sign betreffende gereedschap.

ISCA Tools
De Wel 12a