ISCA introduceert Duxoled en Consystec

Duxoled is speciaal ontwikkeld voor de sign-industrie en winkelinterieurs. De Duxoled LED modules kunnen in lichtbakken en doosletters worden geÔnstalleerd. Speciaal voor winkelinterieurs is het grootste voordeel is energiebesparing en lage temperaturen. Alle Duxoled LED modules zijn waterdicht, wat betekent dat je ze buiten kunt gebruiken zonder extra bescherming. Reeds vele jaren is Duxoled toegepast in grote retail projecten waardoor naast de gegarandeerde kwaliteit ook ruime ervaring is opgedaan in de toepassingen van LED en drivers in de reclame-industrie. Duxoled is ook uitermate geschikt om bestaande installaties met oude lichttechnologie te vervangen voor de moderne en zeer energiezuinige Duxoled LED oplossing. Indien u vragen heeft over toepassingen, maar ook technische aspecten zoals inbouwen, kunt u volledig bij ons terecht.Ter plaatse bij u of bij uw klant kunnen wij u een passend inbouwadvies geven.

Consystec display montagemateriaal is een volledig RVS programma eerste klas afstandhouders is alle denkbare maten en uitvoeringen. Voor exclusieve glazen bewegwijzering met RVS bevestigingsmateriaal is Consystec de enige keuze.

ISCA Nederland is een groothandel voor de reclame industrie met een eigen productielijn voor o.a. displays, reclamezuilen en lichtbakken. Al meer dan 20 jaar is ISCA toeleverancier voor de Sign branche en levert lichtreclames, spandoeksystemen, kliklijsten, postersystemen, bannersystemen, stoepborden, borden, masten en vele toebehoren voor het monteren van displays en belettering.

ISCA Nederland BV
De Wel 12a
3871 MV Hoevelaken
www.isca.nl
www.duxoled.nl

Standnummer: 286 ISCA Nederland B.V.

Ingezonden door: Isca Nederland BV | website: www.isca.nl

Overzicht alle persberichten